Barra laterale sinistra

Cuntattu

  • 3rd Floor, No. 1 Building, C distrittu, 108 Honghu Road, Yanluo Street, Baoan District Shenzhen, Guangdong, China 518128
  • Hè normale chì l'adattatore di l'alimentazione di u laptop sia assai caldu?chì pudemu fà?

    1. Hè normale chì l'adattatore di l'alimentazione di u laptop sia assai caldu?

    Parechji amichi anu laptops.In u prucessu d'utilizazione, per via di a vita di a bateria povera di u laptop, hè generalmente utilizatu da u plug in u supply power.In ogni casu, l'adattatore di l'alimentazione di u laptop serà assai caldu quandu s'utilice per un bellu pezzu.Sta situazione hè normale.Chì ghjè u mutivu di u calore?

    Hè normale chì l'adattatore di l'alimentazione di u laptop si scalda, perchè l'adattatore di l'alimentazione di u laptop hè un adattatore di alimentazione di cambiamentu.A so funzione hè di cunvertisce l'alimentazione di rete 220v AC in energia DC di bassa tensione per furnisce una putenza stabile per u funziunamentu normale di u laptop.Hè travagliatu.In u prucessu, postu chì l'efficienza di cunversione di l'adattatore di putenza hè solu circa 75% -85%, una parte di l'energia hè persa durante a cunversione di tensione, è sta parte di l'energia hè di solitu emessa in forma di calore, chì causanu l'adattatore di putenza. per diventà caldu.

    Siconda, perchè l'internu di l'adattatore di l'alimentazione di u notebook hè una fonte di alimentazione di commutazione chì travaglia in alta tensione è cundizioni di corrente alta, a carica di travagliu hè relativamente pesante, è hè una struttura cumpletamente chjusa.Ùn ci hè micca un foru di rinfrescante nantu à a cunchiglia è micca un fan internu per aiutà à a dissipazione di u calore.Dunque, u notebook A temperatura interna di l'adattatore di l'alimentazione hè assai alta quandu hè travagliatu.

    Ma ùn vi preoccupate, l'adattatori di putenza nantu à u mercatu sò tutti sigillati cù plastichi resistenti à u focu è à a temperatura alta.U calore generatu in l'internu hè principarmenti dissipatu per via di a cunduzione di a cunchiglia di plastica, è ùn ci hè di solitu periculu di splusione.

    Hè normale chì l'adattatore di l'alimentazione di u laptop sia assai caldu?chì pudemu fà?

    2. Chì fà si l'adattatore di u laptop hè calda

    U riscaldamentu di l'adattatore di l'alimentazione di u notebook hè inevitabbile, ma pudemu impedisce chì a so temperatura aumentà continuamente per mezu di certi metudi:

     

    (1) Sceglie i cumpunenti di cunversione cù caduta di tensione bassa è perdita bassu, è l'area di dissipazione di u calore deve esse u più grande pussibule.L'adattatore di l'alimentazione sopra 100W deve generalmente avè una cunchiglia perforata di metallo, o aghjunghje un fan di rinfrescante.

     

    (2) Pruvate di mette l'adattatore di putenza in un locu cù una bona ventilazione è dissipazione di calore.Ùn appughjà micca i libri è altre cose nantu à l'adattatore di energia per impedisce a dissipazione di u calore.

     

    (3) Quandu si usa u notebook in l'estiu o in un ambiente di alta temperatura, l'adattatore di l'alimentazione di u notebook deve esse situatu in un locu chì ùn hè micca espostu à a luce diretta di u sole è hè ben ventilatu.

     

    (4) Mettite l'adattatore in u so latu per riduce u cuntattu cù l'area di a terra, perchè l'adattatore pò dissiparà megliu u calore è avè un effettu di dissipazione di u calore.

     

    (5) Padded un strettu bloccu di plastica o un bloccu di metallu trà l'adattatore è u desktop per accelerà a dissipazione di calore di l'adattatore di putenza.

     

    (6) Ùn mette micca l'adattatore di l'alimentazione vicinu à u ventu di dissipazione di u calore di u notebook, altrimenti micca solu u calore di l'adattatore di l'energia ùn serà micca dissipatu, ma ancu qualchì calore serà assorbutu.


  • Previous:
  • Next: