Barra laterale sinistra

Cuntattu

  • 108 Honghu Road, Yanluo Street, Baoan District, Shenzhen 518127, China
  • EMI di l'alimentazione di commutazione

    29.2V 5A AC charger

    Certi clienti sò solu attenti à a parte funziunale di l'alimentazione di commutazione, micca a parte EMI, o ancu sapè ciò chì hè EMI. Ci sò parechje marche di supply supply in u mercatu, ma i prezzi varianu assai. In più di a stabilità di u funziunamentu, a principal diferenza hè ancu a diferenza in a parte EMI

    EMI si riferisce à l'Interferenza Elettromagnetica, chì hè divisa in duie parti: interferenza cundutta è interferenza radiata. L'interferenza cundutta hè a trasmissione di l'interferenza di signale da una rete elettrica à una altra rete elettrica per mezu di un mediu conduttivu. L'interferenza radiata significa chì a fonte di interferenza trasmette u signale di interferenza à una altra reta elettrica attraversu a barra spaziale. EMI afecta a sicurità persunale di l'equipaggiu elettronicu è l'utilizatori. Se l'interferenza à longu andà da a radiazione elettromagnetica rompe u limitu massimu di cuscinettu di u corpu umanu, pruvucarà danni à u corpu umanu. EMI riducerà ancu a prestazione di l'alimentazione stessa. EMI pruvucarà ancu danni à i sistemi elettronichi è l'equipaggiu di back-end. Una forte interferenza elettromagnetica pò causà sovraccarica di l'equipaggiu elettronicu sensibile.

    L'alimentazione di commutazione è i caricatori di Xinsu Global anu un bonu disignu di cuntrollu EMI, utilizanu cumpunenti di alta qualità per riduce, riduce l'EMI, è avè un altu rendimentu di margine EMI, aiutendu parechji clienti à ottene una certificazione completa di a macchina.

    Switching power supply

    Caricatore di batterie


  • Previous:
  • Next: