Barra laterale sinistra

Cuntattu

  • 108 Honghu Road, Yanluo Street, Baoan District, Shenzhen 518127, China
  • Circa u rendiment di sicurità di l'adattatore di alimentazione

    Quandu l'alimentazione hè in usu, pò esse cunnessu in modu sbagliatu o in cortocircuite. Inoltre, l'alimentazione stessa pò esse malfunzionata è causanu a tensione di output per esse anormali. Dunque, in u disignu è a fabricazione di l'alimentazione elettrica, e specificazioni di sicurezza sò una parte assai impurtante. Ci hè dui aspetti à a prutezzione di l'alimentazione, unu hè di impedisce à l'altri accessori da esse brusgiati, è l'altru hè di prutezzione di i danni.

    A prutezzione di l'alimentazione à l'esternu hè principarmenti a prutezzione di sopra-tensione è sottu-voltage, chì significa chì quandu a tensione di output di l'alimentazione hè troppu alta o troppu bassu per esse anormali, u fornimentu di energia smette di travaglià. Questu hè assai impurtante per tutta a macchina, perchè a maiò parte di i cumpunenti caru sò relativamente fragili, è hè faciule per brusgià per via di l'alta tensione.

    Per impediscenu questu, hè necessariu di monitorà ogni voltage di output di l'alimentazione. L'approcciu di u disegnatore di l'energia hè di campionà a tensione di output attraversu un circuitu di campionamentu, è u segnu campionatu hè cunnessu à a parte di cuntrollu attraversu un comparatore. Una volta chì a tensione di output hè anormale, u segnu di campionamentu serà riflessu immediatamente, è a parte di cuntrollu serà notificata per chjude. Questu pò prutegge efficacemente e parti di cunnessione back-end. Sia u supplyu di energia hà una prutezzione rapida di sopratensione hè assai impurtante per tutta a macchina. Per prevene u burnout causatu da una corrente eccessiva, l'alimentazione hè dotata di un fusible.

    About the safety performance of the power adapter


  • Previous:
  • Next: