Barra laterale sinistra

Cuntattu

  • 108 Honghu Road, Yanluo Street, Baoan District, Shenzhen 518127, China
  • Xinsu Global charger batterie AC adapter certificati PSE

    PSE

    A certificazione PSE hè una certificazione di sicurezza obligatoria per l'apparecchi elettrici in Giappone. Hè un sistema di accessu à u mercatu obligatoriu per l'apparecchi elettrici in Giappone. A certificazione PSE hè divisa in "apparecchi elettrici specifichi" è "apparecchi elettrici non specifichi". A targhetta di u primu hè affissata cù una marca PSE in forma di diamante, L'ultima targhetta hè appiccicata cù un logu PSE tondo. L'alimentazione AC DC appartene à l'apparecchi elettrici specifichi, vale à dì, l'alimentazione elettrica chì risponde à i standard di sicurezza PSE giapponese deve esse marcata cù un logu di sicurezza PSE in forma di diamante.
    U certificatu Xinsu Global PSE attualmente copre a gamma di putenza di 3W-220W. I prudutti sò esportati à u mercatu giapponese in grande quantità è sò ricunnisciuti da a maiò parte di i clienti giapponesi. L'alimentazione elettrica certificata PSE Xinsu Global sò aduprate in l'equipaggiu di illuminazione d'emergenza, robot di disinfezione, apparecchiature di pulizia elettrica, sprayers elettrici, pruners elettrici è altri equipaghji agriculi è forestali, strisce di luce LED, lampade LED di scrivania è altre apparecchiature elettroniche.
    Tutti i certificati PSE di Xinsu Global sò emessi da u laboratoriu SUD TUV in Germania, chì hè assai autoritariu. In più di caricatori certificati PSE è adattatori di putere, Xinsu Global pò ancu furnisce servizii cum'è l'applicazione di duplicazione PSE.

     


  • Previous:
  • Next: